Productonderzoek

Productonderzoek: van idee tot winst

Leer hoe je waardevolle klantinzichten verzamelt, weloverwogen productbeslissingen neemt en een concurrentievoordeel behaalt. Dit blogartikel geeft je de kennis om je productontwikkelingsproces te optimaliseren.

Datavisualisatie

Datavisualisatie: tips & tricks

Maak complexe data overzichtelijk en begrijpelijk met datavisualisatie. Vind in onze blogpost de beste tips & tricks, de populairste formats en de kracht van storytelling.

Met big data naar diepere klantinzichten

Met big data naar diepere klantinzichten: de toekomst van marktonderzoek

Binnen marketing is het essentieel om de vinger aan de pols te houden van de consument. Traditionele methodes schieten tekort. Big data biedt de sleutel tot diepgaande inzichten en real-time datastromen. Lees in ons blogartikel over de kracht van big data-analyse, toepassingen voor jouw bedrijf en toekomstige trends in deze revolutionaire technologie.

nieuw product lanceren

Waarom marktonderzoek niet mag ontbreken als je binnenkort een nieuw product lanceert

Volgens recent onderzoek van de Harvard Business School eindigen maar liefst 95% van de 30.000 nieuwe producten die elk jaar worden gelanceerd uiteindelijk in mislukking. Het ligt vaak aan het gebrek aan een goede voorbereiding. In deze blogpost vertellen we je waarom je marktonderzoek moet overwegen als je binnenkort een nieuw product lanceert.