Hoe weet je als bedrijf wanneer een klant tevreden is over je product of dienst? En hoeveel moeite moet je doen om die waardevolle klanten te behouden? Er bestaan verschillende methodes om dit te meten. Net Promoter Score (NPS) is een populaire KPI om de klanttevredenheid te meten. En hoe krijg je inzicht in of je het morgen beter doet dan vandaag? In deze blog lees je wat de NPS-score precies inhoudt, hoe je ze berekent en gebruikt in de praktijk.
Klantentevredenheid meten met de Customer Satisfaction Score (CSAT)
Hoe weet je als bedrijf wanneer een klant tevreden is over je product of dienst? Er bestaan verschillende methodes om dit te meten. Customer Satisfaction Score (CSAT) is een populaire KPI om de klanttevredenheid te meten.
Doe mee met online marktonderzoek: geef je ongezouten mening én verdien er wat aan!
Nadat we afgelopen jaren onverwacht moesten opboksen tegen de pandemie, voelden we dit al stevig in onze portefeuille. Wie dacht dat we hierna terug wat financiële ademruimte gingen krijgen, kwam bedrogen uit.
6 redenen waarom je niet aan marktonderzoek moet doen
Een paar cijfertjes en analyses die de waarheid trachten te verkondigen. Jullie weten wel beter, toch?
We hebben met BABLR dan ook op basis van onderzoek 6 argumenten / standaard antwoorden uitgewerkt die jullie kunnen gebruiken om niet aan marktonderzoek te doen en ons via e-mail van antwoord te dienen als we het jullie toch zouden aanraden.
De meest gemaakte fouten bij marktonderzoek
Bij BABLR worden wij natuurlijk helemaal warm wanneer we het woord marktonderzoek horen. Enthousiasme is dan ook onze tweede naam!
Hoe meet je de tevredenheid van je werknemers?
Een bedrijf vol gelukkige medewerkers Zie je het voor je? We willen allemaal gelukkige medewerkers. Het is natuurlijk veel leuker werken als iedereen met plezier zijn job doet. Los daarvan, waarom is werknemerstevredenheid eigenlijk zo belangrijk? Betrokken en gelukkige werknemers zijn extra gemotiveerd en dus efficiënter dan werknemers die niet zo happy zijn op het […]