Answer the question
Question the answer
Durf dingen in vraag stellen, dat is de visie van ons digitaal marktonderzoeksbureau.
Zeg vaarwel tegen afstandelijke communicatie en vraagtekens.
Samen met jou bewandelen we het pad van vraag en antwoord en zelfs daar nog voorbij.
We duiken in je vragen en zetten de volle 100% in op transparantie, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
WAAROM BABLR?
A good team needs three things:
The right people,
the right spirit
and a couple of inside jokes
Je wordt bijgestaan door een dartel, ervaren en enthousiast team.
Communication,
the key to a happy marriage
Communicatie is het codewoord voor een goede samenwerking.
Het is voor ons van uiterst belang om op dezelfde golflengte te zitten en duidelijk af te stemmen wat we concreet voor jou kunnen betekenen en hoe we precies te werk gaan. Tijdens het traject toch nog bijkomende vragen of opmerkingen?
Maak je geen zorgen, we staan graag voor je klaar!
One size does not fit all
We werken op maat, dus we smelten onze ideeën samen tot de oplossing die bij jou past.
Iets speciaals in gedachten? Laat het ons weten!
Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad
Dankzij onze achtergrond in digitale strategie geven we jou vanuit de resultaten ook tips en tricks mee. Op deze manier kunnen we je bijstaan bij het behalen van optimale resultaten.
Heb je een uitgesproken mening en verdien je graag een centje bij?
Say no more! (of net wel?)
Bij BABLR ben je aan het juiste (digitale) adres!
Jouw mening geeft bedrijven een beter beeld op wat klanten belangrijk vinden.
Waarom zou je deelnemen? Ahh, die kritische ingesteldheid, precies wat we zoeken!
- Je kan makkelijk een centje bijverdienen.
- Je kan je ongezouten mening delen en hier wordt actief mee aan de slag gegaan.
- We hechten belang aan je mening en zijn dus ook heel bereikbaar bij vragen of onduidelijkheden.
BLOG
-
Wat een verkeerd gelezen boodschap langs de snelweg ons leert over effectieve communicatie
Laatst las ik op de snelweg een reclamebord verkeerd: “GROOT DAT JE NUCHTER RIJDT GELIJK.” Pas na een paar seconden begreep ik dat het eigenlijk “Groot gelijk dat je nuchter rijdt” moest zijn. Dit kleine moment toont hoe cruciaal duidelijke communicatie is, vooral in situaties waarin mensen snel moeten lezen.
-
9 marktonderzoektrends voor 2025: wat brengt de toekomst?
Marktonderzoek is relevanter dan ooit in 2025. Van realtime inzichten en ethisch datagebruik tot hybride onderzoeksmethoden en zero-party data: bedrijven moeten snel en strategisch inspelen op veranderingen in consumentengedrag. Innovaties zoals AI en gamification zorgen voor slimmere en effectievere manieren om waardevolle inzichten te verzamelen. Bij BABLR combineren we de nieuwste technologieën met menselijke expertise…
Zit je met vragen?
Our favourite!
Wij zoeken het graag voor je uit.
Wij helpen je bij het opstellen, uitvoeren en analyseren van jouw marktonderzoek zodat je meer te weten komt over de door jou uitgekozen doelgroep en/of de werking van je bedrijf.
Zijn we daarna klaar?
Volgens ons niet.
Vanuit onze achtergrond in marketing strategie geven we je los van de verkregen data, ook nog tips en tricks mee. Op deze manier staan we je bij in het behalen van optimale resultaten en kan je gerichte beslissingen nemen in de toekomst.
Ons doel is dan ook om samen jouw bedrijf naar een hoger niveau te helpen.